Mi az MLM?

Mi az MLM? | MLM Akadémia

Mi az MLM?

Ez a könyv tömören, érthetően, ugyanakkor mégis átfogóan írja le, hogy mi az MLM.

Mentes a nehezen érthető szavaktól, olvasmányos, és ábrák segítik a megértést.

A könyv átfogóan mutatja be a Multi Level Marketing által nyújtott különböző lehetőségeket azért, hogy mindenki megtalálja azt, ami az érdeklődését felkelti az MLM iránt.

MLM hálózatépítőként használhatjuk ezt a könyvet a kérdések megválaszolásához, a kifogások, kétségek eloszlatásához, a korábbi rossz tapasztalatok vagy téves információk kezeléséhez, és az MLM-ben rejlő lehetőségek iránti érdeklődés felkeltéséhez is.

Price1 500 Ft

Kategória: Könyv Címkék: mlm, multi level marketing

Ez a kis leírás azoknak szól, akik már olvasták ezt a könyvet, és szívesen használnák eszközként az új munkatársak kiválasztásához, behozásához vagy elindításához. Ez egy olyan könyv, amely képes részben helyettünk dolgozni!

Számtalan féle módon használhatjuk ezt a könyvet, mint segédeszközt. Néhány példa:

  • Odaadhatjuk egy tárgyalás, bemutató vagy tájékoztató után, megkérve az illetőt, hogy olvassa el, és lebeszélve vele egy időpontot, amikor beszélgetünk róla. Tehát egyfajta kapocs lehet egy újra találkozáshoz. Ezen az újabb találkozón kérdezgethetjük, hogy mi tetszett benne neki, mivel ért egyet benne, stb. Addigra a könyv nagyrészt már kezelte a kétségeit, fenntartásait és így könnyebb dolgunk lesz vele, hogy behozzuk munkatársnak.
  • Egy tárgyaláson közvetlenül ott helyben is használhatjuk a kétségek eloszlatásához, a kérdések megválaszolásához, és a kifogások kezeléséhez. Ennek módja az, hogy amikor ezek felmerülnek, akkor nem szóban próbáljuk a személyt kezelni, meggyőzni, hanem csak annyit mondunk neki: "Azt hiszem értem, hogy mi a fenntartásod/kérdésed. Mutatok neked erre valamit. Kérlek olvasd el azt a néhány bekezdést ezen az oldalon", odalapozva a megfelelő oldalra és elolvastatva vele. Magyarán ne szóban akarjuk kezeli! Hagyjuk, hogy a könyv kezelje őt. Velünk tudna vitatkozni, egy könyvvel már sokkal nehezebb. Hitelesebb sokkal, mint a kimondott szavak.
  • Új munkatársak elindításánál ez egy olyan könyv, amit talán legelőszőr érdemes lenne alaposan elolvastatni vele. Hogyan akarna MLM hálózatot sikerrel építeni, ha még saját maga sincs tisztában teljesen azzal, hogy mi is az MLM valójában? Kerüljön vele tisztába, váljon stabilabbá abban, hogy mi az MLM és milyen lehetőségek vannak benne. Utána a hálózat jutalékrendszerének a felépítését és magát az egész hálózatépítést is jobban megérti ezután. Ez egy olyan könyv, aminek érdemes lenne a kezdőcsomagban benne lennie minden új induló munkatársnál.
  • Meglévő munkatársainkkal elolvastatva, a könyv stabilizálni tudja őket és újult erőt, nagyobb lendületet adhat nekik. Bár ők már elméletileg tudják, hogy mi az MLM, hiszen ezzel foglalkoznak, mégis bizony sok olyan vezető, akinek több száz vagy több ezer fős hálózatuk van és akár évtizedek óta foglalkoznak a hálózatépítéssel jelezték már vissza a könyvről, hogy még ők maguk is jobban megértették, hogy mi az MLM. Bizonyos szempontokból rendet tett a fejükben és megerősítette, stabilizálta őket. És nem csak őket, hanem a csoportjuk tagjait is, akiknek ajánlották. Vajon a saját csoportunkkal mi a helyzet? A csoportunkban mindenki teljesen stabil és megingathatatlan abban, hogy MLM-mel foglalkozzon? Vagy azért lenne ezen még mit erősíteni? Adjuk a kezükbe a könyvet, olvassák el és hadd stabilizálódjanak tőle.
  • Azokat a régi jelöltjeinket, akik korábban visszautasítottak, nehéz újra megkeresni. Mit mondjunk nekik? Talán azt, hogy: "Igaz, hogy visszautasítottad az ajánlatomat, de azért beszéljünk újra, hátha meggondolod magad"? Ennek nem sok értelme lenne. Éppen ezért sokan meg sem keresik ezeket a régi jelölteket. Leírják őket, mint olyat, akit nem érdekel, vagy rosszabb esetben, mint negatív embereket. Aztán egy részük később valaki máshoz vagy valami más MLM céghez csatlakozik. Volt már erre példa az MLM történelmében. Ez a könyv egy eszköz lehet ezeknek az embereknek az újra felkereséséhez is. Olyan, mintha ismét egy szűz névlistával kezdhetnénk. A könyv egy jó indok, amivel megkereshetjük őket újra. Megkérhetjük őket, hogy segítsenek azzal, hogy elolvassák és aztán véleményezik. Elmondhatjuk nekik, hogy ez egy a saját MLM cégünktől független szakmai könyv, amit az MLM Szakkönyvek kiadó adott ki és sokat segítenének a munkánkban azzal, ha elolvasnák és véleményeznék. Úgy, mint olyan emberek, akik nem foglalkoznak MLM-mel. A tapasztalat azt mutatja, hogy az ilyen módon felkeresett korábbi jelöltek egy részénél a könyv pozitív irányba tudja fordítani a korábbi elzárkózó hozzáállásukat. Nem mindenkinél, de egy részénél igen. Miért is ne adhatnánk ennek egy esélyt. Főleg akkkor, ha nehézségeink van azzal, hol és hogyan találjunk új jelölteket. 
  • A meglévő vásárlóinknak is odaadhatjuk. Szintén azért, hogy elolvassák és aztán véleményezzék. Az eddigi tapasztalat azt mutatja azoknál, akik ilyen módon a vásárlóikkal elolvastatták, hogy a vásárlóiknak egy része szívesebben vásárol ezután MLM-ben kapható termékeket, mivel az első két fejezetből megértik, hogy ez miért jó nekik. Továbbá időnként megtörténik az is, hogy egy-egy vásárló, aki korábban nem akart hálózatépítéssel foglalkozni, a könyv elolvasása után elkezd érdeklődővé válni eziránt.

Ez közel sem az összes módja, ahogyan ezt a könyvet lehetséges eszközként használni. Mindössze néhány jól bevált példa a sok közül. Az, hogy hány féle egyéb módon használhatjuk még eszközként, csak a fantáziánkon múlik. Persze, ha már csak ezeket kipróbáljuk, akkor is megéri. 

Nyilvánvalóan ezek a tippek akkor működnek hatékonyan, ha mi magunk már néhányszor elolvastuk ezt a könyvet. Így ez lenne az első lépés. Utána viszont érdemes elkezdenünk eszközként használni. Könnyebb dolgunk lesz így az emberekkel, mint enélkül.

Dolgoztassuk a könyvet minél több embernek odaadva! Így kevesebb ellenállást kell nekünk magunknak személyesen kezelnünk, nagyobb megértést tudunk elérni az embereknél, és rengeteg időt tudunk így nyerni, amíg a könyv dolgozik helyettünk. Amíg mi máshol vagyunk, addig emberek a könyvet olvassák.

Összefoglalva tehát, amellett, hogy a könyvben leírtak még nekünk is sok újat adhatnak, bárhogyan is használjuk, jóval gyorsabb növekedést tudunk elérni általa a csoportban.

 

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

KAPCSOLAT

Email: iroda@mlmakademia.hu
Telefon: +36 70 625 36 03
Cím: 1193 Budapest, Könyvkötő u. 1/B. Hungary
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-106577/2016